FAQ – Consumenten
Meest gestelde vragen door onze consumenten zijn hieronder beantwoord.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden via DHL en PostNL en hun partners. Er zijn ook gratis verzendopties. Voor de actuele verzendkosten kunt u hier klikken.
Komen jullie ook zelf langs voor verkoop?
Bij afname van minimaal 15 – 20 kg kunnen we ook langs komen met onze verkoopmedewerker. Neem hiervoor contact met ons op.
Wat zijn de betaalopties?
Op www.guzelyayla.nl kunt u betalen met iDeal, Sofort, PayPal en Bancontact. Bij verkoop op locatie door onze verkoopmedewerker kunt u per pin of contant betalen.
Welke soorten producten hebben jullie?
We hebben diverse soorten kaas en traditioneel bereide verse roomboter.
Wat zijn de prijzen ?
Voor de prijzen van onze producten klikt u hier.
Hoe kan ik bestellen?
Online
- Klik op onze webshop.
- Voeg de gewenste producten toe aan uw winkelwagen.
- Klik op uw winkelwagen.
- Controleer uw bestelling.
- Klik op ‘afrekenen’.
- Vul uw naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres in.
- Maak eventueel een account aan (dit is niet verplicht).
- Kies vervolgens een betaalmethode en klik op ‘bestelling plaatsen en betalen’.
- Betaal uw bestelling.
- U ontvangt een bevestiging per mail zodra uw bestelling is ontvangen.
- U krijgt een track & trace mail gestuurd als uw pakket onderweg is.
- U belt of appt ons op één van onze Whatsappnummers
- U geeft uw bestelling door (soort product en aantal kg)
- U geeft uw naam, adres en e-mail adres door.
- U betaalt via een betaallink of via een bankoverschrijving.
- Uw bestelling wordt opgestuurd.
- U krijgt een track & trace mail gestuurd als uw pakket onderweg is.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We hebben helaas geen invloed op de drukte bij de postbedrijven. Via een track & trace link kunt u uw bestelling volgen.
Indicatie* van de levertijden van de postbedrijf zijn:
Nederland 1-2 werkdagen
België 1-2 werkdagen
Duitsland 2-3 werkdagen
Frankrijk 2-3 werkdagen
Oostenrijk 2-3 werkdagen
*Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Hoe verzenden jullie melkproducten als het gekoeld moet blijven?
We verzenden in speciale EPS dozen met gel packs die geschikt zijn voor voedingstransport. Dit is een duurzame oplossing waarmee we een lage temperatuur kunnen waarborgen gedurende de levering.
Wat houdt jullie vers garantie in?
Wij staan garant voor de versheid van onze producten. Mocht er onverhoopt toch bedref optreden bij ontvangst, dan nemen we deze in en krijgt u nieuwe producten retour. Hier is echter wel belangrijk dat u dit binnen 24 uur meldt. Dit mag via de mail, maar ook via Whatsapp.
Hoe lang zijn jullie producten houdbaar?
Ongeopend zijn de kazen bij max. 6 graden houdbaar tot het aangegeven houdbaarheidsdatum op de verpakking. Geopende kazen zijn afhankelijk van de temperatuur(schommelingen) en vochtigheidsgraad beperkt houdbaar. U kunt de houdbaarheid verlengen door het in te vriezen.
Kan ik mijn producten invriezen?
Ja, zowel onze kazen als ook de roomboter kunt u invriezen.
Mag ik ook langskomen om mijn bestelling op te halen?
Als u vooraf contact met ons opneemt, is het mogelijk om uw bestelling op te halen.
FAQ – Zakelijke klanten
Ik wil groot afnemen, kan dit?
Ja, voor zakelijke afnemers en groothandels hebben we andere prijs- en levervoorwaarden. Neem hiervoor contact met ons op.
Kan ik jullie producten in mijn supermarkt verkopen?
Ja, wilt u als retailer afnemen, dan kan dit uiteraard. We hebben speciaal voor supermarkten andere verpakkingen.
Leveren jullie ook af?
Op basis van de gemaakte afspraken is het eventueel mogelijk dat uw zakelijke bestelling door ons wordt afgeleverd. We hebben koelwagens waarme we
Doen jullie aan private labeling?
Ja, voor diverse grote merken doen we aan private labeling. Ook voor uw merk zou dit een oplossing kunnen zijn. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe kan ik jullie bereiken?
Via onze contact pagina kunt u ons bereiken. Dit kan via een contactformulier, per mail, per post, via Whatsapp of via de telefoon.